ترکیب احتمالی ایران برای مسابقه با ازبکستان | قدرت‌نمایی به‌سبک قلعه‌نویی قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه محمدی اولین تمدیدی استقلال بیانیه کانون مربیان: فوتبال معماری جدید می‌خواهد حقوق مربیان تیم ملی شش ماه عقب افتاد! صحبت‌های تکان‌دهنده نماینده مجلس در خصوص فساد فوتبال ایران+ ویدئو ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال صعود دومین تیم لیگ یکی به لیگ برتر+ جدول نهایی لیگ یک جهانبخش: اینجا همه چیز خنده دار است زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس ستاره‌های سپاهان به دنبال راهی برای جدایی نکونام نزدیک به در خروجی باشگاه استقلال پرسپولیس باید انتخاب کند؛ مربی خارجی با گولسیانی! مشکل پرسپولیس برای جذب مربی خارجی مهلت ۲۴ ساعته پرسپولیس به اوسمار رقم پیشنهادی جدید پرسپولیس به اوسمار | مربی برزیلی رضایت می‌دهد؟ جواد خیابانی از حضور در کمیته اخلاق امتناع کرد پیشنهاد ۴۵ میلیارد تومانی برای مهاجم گل گهر + عکس هجوم دلال‌ها به نیمکت پرسپولیس | گزینه‌های‌ جدید یکی یکی رو خواهد شد!
سرخط خبرها

مربی تیم ملی فوتبال رفتنی شد

  • کد خبر: ۱۶۰۰۸۲
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
مربی تیم ملی فوتبال رفتنی شد
مربی مدنظر امیر قلعه نویی از تیم ملی جدا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه نویی بعد از جدایی‌اش از گل‌گهر اجازه نداد مدیران این باشگاه به فکر استخدام مربیانی، چون جواد نکونام باشند از این‌رو سفارش کرد سعید الهویی سرمربی این تیم شود. ژنرال حتی الهویی را به تیم ملی برد تا به منتقدانش اعلام کند یک سرمربی لیگ برتری را دستیارش کرده است و از این طریق نیز منتقدان این مربی را ساکت کرد.

اما حالا که آب‌ها به نوعی از آسیاب افتاده قلعه‌نویی در تلاش است الهویی را در گل‌گهر حفظ کند و برای تیم ملی مربی دیگری را جایگزین او کند.

موردی که خود الهویی هم از آن استقبال می‌کند. ضمن اینکه او هیچ قراردادی هم با فدراسیون امضا نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->